Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Proč nebudu volit Jiřího Paroubka

Hodlám se zde nechat unést svými myšlenkami na předsedu sociální demokracie. Je totiž hned několik důvodů, proč bych ho nevolil, anipokud by mi někdo za jeho zvolení poslal na účet nějakou hezkou milionovou sumičku. Paroubka prostě ne.

Je legrační, že když se dostal Jiří Paroubek před několikalety do funkce premiéra, byl často přirovnáván k postavičce Homera Jay Simpsna. Internet obletěly kreslené obrázky i fotomontáže pana Paroubka ve všemožných situacích, tosamé postihlo i jeho bývalou manželku, kterou zase lid český přirovnával
k pohádkové postavě princezny Fiony. Jistě nemůžeme za to, jak kdo vypadáme, jakjsme narostli. Můžeme jen ovlivnit náš vzhled pomocí nůžek, hřebenů, gelů avšemožných fintítek, ti majetnější pak můžou sáhnout po plastické operaci.Můžeme se oblékat podle módního trendu či podle situace. Ale můžeme za to jakse chováme? Máme sice vychování, umíme se přetvařovat, kalkulovat, ale nakonec všichni v určitých situacích reagujeme spontálně. A ta spontálnost je ukaždého jedince jiná. A tím se dostávám k hlavnímu důvodu, proč nebudu volit pana Paroubka.

Vážně přežiju, že se mi nelíbí, že je malej, tlustej, mápihu a není můj typ. Já taky nejsem zrovna krasavec, mám nadváhu a beďary. Jenže já mám zafixováno, že když má člověk nějakej handicap, snaží se ho něčím vyvážit, povětšinou chováním. Já jsem možná blbeček, ale Paroubek se podle mého neumí chovat. Ukazuje to právě teď, ukazoval to i dříve. Místo aby vystupoval na svých mítincích v převleku za pana „Vajíčka“, či v pláštěnce a s ochranným štítem a dal tím tak najevo svým potenciálním voličům, že ho taková prkotina jako je létající vejce nemůže rozhodit, obviňuje z těchto incidentů své politické protivníky, žádá premiéra o ochranu svých předvolebních vystoupení a aby toho nebylo málo, když mu někdo donese na podium platovajíček, vzteky se neudrží a kopne do něj. Kdyby jeho volební tým byl dostatečně kreativní, už dávno s tím něco udělá.

Jednou jsem takhle dřímal u televize a najednou jsem se tak lekl že se něco stalo, až mě z toho polilo horko. V televizi zrovna mluvil nějaký politik, já neměl na očích brýle a tak jsem z toho byl dost zmatený – projev jako by přednášel sám Klement Gotwald. Sakra, napadlo mě, jesnad převrat zombie? Už přes brýle jsem však spatřil na obrazovce za řečnickým pultíkem Jiřího Paroubka. Ale ta podobnost se mi do dnes nevykouřila z hlavy. Což je tedy můj další důvod.

Již několik let jsem předplatitelem novin, které každé ránoje najdu ve schránce. Uvařím si kávu a už lítám ze stránky na stránku. Paroubek rovná se samé poplašné zprávy, štvavá vyjádření  nebo naprostý nesmysly (nejvíc mě rozesmál návrh na řešení ekonomické krize – „Přidáme důchodcům v prosinci třináctý plat“). Někdy se mi do ruky dostal i bulvár a v něm na fotce Paroubek v trenkách na chalupě - to jsem se aspoň zasmál. Otázkou je, na čí straně je vina, na straně Jiřího Paroubka nebo denního tisku? Každopádně mediální obraz je třetím důvodem, proč ho volit nebudu.

Sociální demokracie vládla několik let a nikdo mi nevymluví, že za tu dobu nic převratného nevymyslela. V několika  případech naprosto selhala a snad kromě slušňáka Špidly a paní Buzkové, se v jejím nejužším vedení neobjevila žádná oslnivá osobnost. Tedy krom Miloše Zemana, který si mě získal především svým chováním, kdy jsem často plakal smíchy. Dnešní personální osazení mi je dost proti srsti. Za všechny snad zmíním jen hejtmana Ratha. Ten je kapitolou sám pro sebe, toho bych nevydejchal ani jako souseda v domě - to raději nějakou romskou familii. Spolu s panem Paroubkem tvoří zajímavé duo, přesně takové, které škodí demokracii v naší malé zemi. A to je můj největší důvod pro nebudu pana Paroubka ani politickou stranu, kterou reprezentuje, volit.

Autor: Petr Jíša | středa 27.5.2009 9:34 | karma článku: 37,16 | přečteno: 1756x
  • Další články autora

Petr Jíša

Mýto místo známky?

Dneska mě nadzvedl ze židle tento článek ... http://auto.idnes.cz/mytne-na-dalnicich-v-cesku-09o-/automoto.aspx?c=A140204_122810_automoto_fdv

4.2.2014 v 19:50 | Karma: 19,77 | Přečteno: 699x | Diskuse| Ostatní

Petr Jíša

Ach ty patníky!

Chybějící, nezřetelné nebo špatně umístěné dopravní značení silnice bylo v loňském roce podle statistik příčinou 72 havárií. Většinu takových nehod ale policisté připsali řidičům do kolonky "nepřizpůsobení jízdy stavu a povaze vozovky".

17.12.2013 v 23:25 | Karma: 12,79 | Přečteno: 321x | Diskuse| Ostatní

Petr Jíša

VOLEBNÍ PROGRAM ČSSD - ANEB JAK TO VIDÍM JÁ

Prostě nešlo vlastnímy slovy nenapsat co si o programu ČSSD myslím ....Mám jenom maturitu a je mi 41 let. Přesto si myslím, že pokud volby vyhraje levice (jako že vyhraje), bude to pro naši rodnou zemi krok zpět.

3.9.2013 v 23:47 | Karma: 25,57 | Přečteno: 906x | Diskuse| Politika

Petr Jíša

Návrh řešení na potření sběračů kovů

Vadí vám každodenní zprávy o tom, jak někde někdo ukradl nějaký kov a byly z toho problémy? Jak lidi nemžou sehnat práci a nebo jí nechhtějí? Jak jsou všude kolem nás jen odpadky?

8.8.2013 v 9:19 | Karma: 18,36 | Přečteno: 1176x | Diskuse| Společnost

Petr Jíša

Tak toto ŘSD těžce nezvládlo

Jezdíte po dálnicei D8 ? Pak jsou tyto řádky určeny Vám. Od včera (bohužel s týdenním zpožděním) začala plánovaná oprava na úseku dálnice D8 (17-9km). A skoro okamžitě se začaly tvořit kolony, které dnes dosahovaly skoro 9 kilometrů ...

25.7.2013 v 23:25 | Karma: 10,22 | Přečteno: 668x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Sadiq Khan: první muslim jako starosta Londýna a první, kdo jím je už potřetí

4. května 2024  17:46,  aktualizováno  20:43

Starostou Londýna byl znovuzvolen labourista Sadiq Khan. Mandát obhájil potřetí v řadě, což se...

U nás cyklostezky, v Polsku dálnice. Využít dotace EU jsme vždy nezvládli, říká expert

4. května 2024

Premium Od vstupu Česka do Evropské unie uplynulo 1. května 20 let. Jak tu dobu zhodnotit? Podle politologa...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2294x
Prostorově výraznější krátkozrakej pošuk, jež má čas od času potřebu "po svém" sdělit světu své čistě osobní postřehy :)

Seznam rubrik